Hoe kom ik in aanmerking

Om te beoordelen of u in aanmerking komt voor een verjaardag pakket, eindejaarspakket of een huisbezoek van onze pieten ontvangen wij graag wat meer informatie om inzicht te krijgen in uw persoonlijke situatie.

Voorwaarde is dat u geen recht heeft op voedselbank of dat gebruik van voedselbank om de een of andere reden niet haalbaar is. Ook als uw kinderen gebruik maken van instanties of organisaties met sinterklaas dan kunnen wij hierin niet voorzien. Wij werken samen met verschillende organisaties die hier toezicht op houden.

Kinderen in de leeftijd van 2 tot en met 12 jaar, waarvan ten minste 1 kind binnen het gezin nog geloofd in de goed heilig man zullen wij een huisbezoek brengen rond 5 december.

U bent woonachtig in de gemeente Loppersum, Ten Boer, Bedum, Eemsmond of Appingedam

Hulpverleningsinstanties zoals huisarts, CJG, voedselbank, gemeente, Humanitas ed kunnen cliënten verwijzen naar ons.

Kent u een persoon of gezin die dit heel goed kan gebruiken, ook dan kunt u degene opgeven.

Neem contact met ons op via onderstaand contactformulier en wij proberen u zo snel mogelijk een antwoord te geven.