Hoe kom ik in aanmerking

Om te beoordelen of u in aanmerking komt voor ondersteuning vanuit onze stichting ontvangen wij graag wat meer informatie om inzicht te krijgen in uw persoonlijke situatie.

Voorwaarde is dat u geen recht heeft op voedselbank of dat gebruik van voedselbank om de een of andere reden niet haalbaar is. Ook als u en/of uw kinderen gebruik maken van instanties of organisaties met sinterklaas, kerst/einde jaarpakketten dan kunnen wij hierin niet voorzien. Wij werken samen met verschillende organisaties die hier toezicht op houden.

Kinderen in de leeftijd van 2 tot en met 12 jaar hebben recht op sinterklaascadeaus.

Voorwaarde is wel dat er binnen het gezin/huishouden ten minste 1 kind onder de 10 jaar is die nog geloofd in de goed heilig man.

U bent woonachtig in de gemeente Eemsdelta, gemeente Hoge Land of Ten Boer.

U mag per kind slechts 1 aanmelding doen!!

Hulpverleningsinstanties zoals huisarts, CJG, voedselbank, gemeente, Humanitas, e.d. kunnen cliënten verwijzen naar ons.

Neem contact met ons op via onderstaand contactformulier en wij proberen u zo snel mogelijk een antwoord te geven.

Na het ontvangen van de juiste documenten duurt de beoordeling tussen de 6-8 weken i.v.m. toenemende aanvragen.